Senaste Inlägg

Sista April.....

Efter vinprovningen på bolaget, blev jag hånad då jag på morgonen snubblade på ett slätt golv på jobbet, av mina arbetskamrater...de "små nassarna" ;)
(Kan berätta att det var mina gummisulor...som alltid spökar efter en trevlig kväll...)



Tack vare den über trevlige Khodde kom vi tryggt hem....



Veckan har verkligen sommaren göra sig påmind, i körsbersblom och päronblomknoppar....



Iaf så blev det den traditionella firningen av sista april, på Hemmanet, först vid Majbrasan och sen hos Ann-Marie o Larsa. En väldigt trevlig afton....förutom att jag inte kom i säng före 5 på morgonen...


1 Kommentarer

Postat av: Johan Ruda den 2011-05-02 @ 01:59:33
http://www.johanruda.se

Hej Moooaaaalin!

Kan du inte skicka den här bilden i lite större format till mig? Jättegärna original om du har :)



http://moalins.blogg.se/images/2011/mini-img_5177_145916309.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback