Senaste Inlägg

Apskaft!

Kvällens stora samtalsämne "Malin, vad exakt menar du med ett apskaft?"


 Ja inte är det:



Utan snarare:
Mina kära systrar, när de sätter igång och käfftar....eftersom jag är såååååå lugn och timid, så räknas inte jag till deras smeknamn : Apskaft!

Iaf hade vi, några av oss systrar och två svartfötter, svägerskan Lena och mitt fadderbarn Jenny, en väldigt trevlig kväll...Italienskt, stod på menyn och sen bio "Bridesmaids" En riktig tjejfilm! Vrååålkul, på vissa ställen, jag höll nästan på att kissa på mej, när Lena och jag garvade som värst!



Vi trodde nääästan att det var oss limon, väntade på när vi seglade ut PROPPMÄTTA från restaurangen...men men, sen blev det ännu högre diskussioner än om apskaft, när de såg hur jag hade parkerat!  

Ähhh....det är ju Mersan, den har specialtillstånd att köra och parkera hur den vill ;)



Föll till föga och tog på mej glasisarna...det kunde ju vara något naket man annars missade, i fimen ;)



Och..KICKI....nu hade du tur, nu är du skyldig mej en STOOOOOR gentjänst, för att jag inte lägger ut det vidrigaste kortet på dej, någonsin...men bara så att du vet...så spar jag det, det är bäst att du är snäll ;)


2 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2011-09-05 @ 03:06:44
http://effet.blogg.se/

Va mysigt ni verkar ha det :) Va tyckte du om filmen?

Postat av: Kicki den 2011-09-11 @ 21:33:17

Låt mig få låna din kamera en liten stund bara................................ så är det lilla hotet om mitt kort borta!!!!!!!!!!!!!!!!1


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback