Senaste Inlägg

Hjärtliga februari

Tycker att februari är en härlig månad, Alla hjärtansdag och känslan av att man har hela våren och sommaren framför sig, att det bara blir ljusare och ljusare för varje dag :D
Och så att inte glömma Fannys och Steffes födelsedagar! Men Steffe den typen, sticker till Thailand och firar...sviiiin, är allt jag kan säga ;)



Kenneth kom med blommor till kontoret, eftersom det är där jag tillbringar nästan all min tid! Vita...eftersom det är den och rosa färg jag älskar mest på blommor. Och Mia den fattiglappen, gav som Allahjärtansdagspresent, att komma och vara hos oss ett par dagar och få sina kläder tvättade och mat framdukad! Tja...man ger vad man har!



Fanny bjöd iaf på kalas! :D

1 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2012-02-22 @ 12:10:04
http://effet.blogg.se/

Sexy piece of meat haha! Jag ser ju iaf glad ut ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback