Senaste Inlägg

Nyårshelg...

Kenneth fyllde år dagen innan nyårsafton.
Började dagen med att han fick ynnesten att följa med på Lunch med syrrorna, vilket han stooortrivdes med, att få aaall uppmärksamhet av alla tjejerna!
Fanny den lilla typen trööööck i sig en Semla, vilket helgerån innan det ens har blivit semelmånad!



På fredagskvällen dök alla gästerna som ville fira Kenneth, upp...



Efter alla gäster gått, blev det till att kasta ut alla röda dukar, mattor, gardiner, julpynt, tomtar mm, och in med allt i vitt och silver...så Nyårsfirande kunde börja, delar av föregåendes kvälls gäster dök åter igen upp och fler gäster lades till.
Så kunde Nyårsfirande börja...



...Och så måste jag bara lägga upp en bild på Jens, skinskor från Italien...vi konstaterade att Jens blivit gaaaaammaaal, riktigt gammal!



Nu får vi hoppas att Inka Indianerna har fel och att vi får uppleva ännu en Nyårsafton, och att det år ska bli en spännande resa av mycket skratt och glädje...GOTT NYTT ÅR!


2 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2012-01-03 @ 14:09:37
http://effet.blogg.se/

Förutom dubblisen på första bilden var de riktigt fina bilder från nyår :) Jag önskar att jag hade varit med er istället. Mitt nyår var värdelöst!

Postat av: Matilda den 2012-01-04 @ 00:06:17
http://annamatildas.blogg.se/

Tack för senast, det var jättetrevligt :)

Jag gillar bilden på Jens skinnskor ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback