Senaste Inlägg

Kick Off, Bröllop, Grillning, Badtunna....mm

Ja, veckan som varit har varit mycket händelserik, allt från Kick Off i Storhogna högfjällshotell, systermiddag, Bröllop mellan Fanny o Nicklas, grillning med barna på arrendet, invigning av badtunnan Kenneth byggt själv, till utflykt till Sandnäsets camping i Holm...Och allt har varit så roligt och fantastiskt på alla sett och vis...har väl aldrig varit så ren ;))
 
 
 Systermiddag hos mej!
Bröllop..
Korvgrillning på arrendet...
Badtunnebadning...

Sandnäset....
 
 
 
 

4 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2013-08-27 @ 08:41:34

Vilka otroligt fina kort!! :-)
/Evis

Postat av: Jenny den 2013-08-28 @ 07:08:27

Ja, vilka otroliga kort, från en otrolig dag!! <3 (nu syftar jag på bröllopet, nog för att säkerligen teambuildingen var otrolig den också ;))

Postat av: Kicki den 2013-08-30 @ 00:38:48

Vilka OOOOOOOOOOOOTROLIGT fina kort!!!! ALLIHOP! Men....... ändå - bröllopsbilderna var helt fantastiska!!!

//Kicki o Kent

Postat av: Fanny den 2013-08-30 @ 15:18:36
http://effet.blogg.se

Jag blir nästan rörd när jag ser bilderna i efterhand. Du har verkligen fångat den största dagen i mitt och Nicklas liv Malin. Jag skulle JÄTTEGÄRNA vilja ha de bilder du tog på ett USB, för att bevara dem som minnen från en fantastisk dag med våra nära och kära <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback