Senaste Inlägg

Försommar =)

Hur skall mina dygnstimmar räcka?
......Fast det gör ingenting att det är stressigt, jag lever ju =) Det händer saker hela tiden, minnen skapas, livet levs, hur fantastiskt är inte det att t ex vara med sin 85 åriga mamma på midsommarafton, att Mia bär på mitt barnbarn, och hon förlovade sig på midsommarafton, att jag får vara tillsammans med nära och kära...ja det är precis som livet ska vara =)
 
 
Firade prinsessans Madelenes bröllop tillsammans med min mamma, mina systrar, min dotter och mitt systerbarn, då bjöds det på prinsesstårta mm...=) och intressanta nyheter ;)
 
Sen var det utfärd till Galtström där giftassugna ville kolla in kyrkan!
 
 
Jag åkte till Danmark med en av ungdomsgrupperna, vi hade strålande väder.
 
Det dråpligaste på heeela resan var att jag ville åka karusell, så jag tvingade med Simon som var lagom förtjust, vilket resulterade att jag upplyste Simon att om han inte stoppade karusellen skulle jag med sannolikhet falla död ner ur korgen!! Vilket fick han att vråla till karusellmannen att omedelbart stoppa den!!!!
ALDRIG MER KARUSELL!!!
En del av oss är inte skapta för det!
 
 
 
Här är den FRUKTANSVÄRDA karusell som vi åkte i!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Mias Olof fyllde år, så vi firade det i Galtström..
 
 
Kenneth och jag utövade våran tradition, att plocka sommarblomster till vårat hem kvällen innan midsommarafton och en promis på Mjösund...och INTE att förglömma, Kenneth har ju blivit med traktor!!!
 
 
Midsommarafton firades på Björn i vanlig ordning med alla nära och kära =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 Kommentarer

Postat av: Kicki den 2013-06-30 @ 02:12:14

Vilka otroooooooooooligt fina bilder från midsommaren 2013. Det är helt fantastiskt!!!
Perfekta presenter till oss alla Malin: gör en bildbok åt oss vid födelsedagar eller liknande med samlade bilder från året som gått där vi själva varit med.
Det var så vackra bilder, Sveddis var bäst <3
Kicki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback