Senaste Inlägg

I sommarkänsla...

 
En alldeles härlig tid har förflutit.
 
Tänk om man kunde gripa tag om tiden och stanna vissa ögonblick, plocka fram dem och leva dem närhelst man ville, ibland känner man nästan panik över att ögonblicken rusar i väg och sen har man allt bakom sig....de som man älskar, lever och mår bra, varma sommarvindar som smeker ens hud, ljudet av skratt omkring sig, må bra känslor, en kram, en kärleksförklaring, ett skål, ett ögonkast....ja, sånt som gör livet värt att leva....
 
Alla Evves mostrar var bjuden på middag hos Evve en kväll, nästan alla kom...hon fattade inte att vi hade sååå mycket att surra om att vi pratade oupphörligt i 4 timmar...
 
Iaf så har jag fyllt 28 år igen ;) mamma kallar mig fortfarande fjortis, vilket är rätt gulligt eftersom hon inte vet vad man nu för tiden kallar fjortis...(Och här var ett av alla ögonblick, som jag vill ha kvar, när min gamla mamma kommer hem till mig på min födelsedag och skrattar och har roligt med oss andra, jag önskar att hon kan göra det nästa år igen)
Förutom morsan var huset som vanligt när jag fyller år, fullt! :)
 
 
Kenneth fick med mig på kvällspromis, i den fantastiska varma härliga kvällen..
 
Vilken härlig helg =) det var!
På söndagen den helgen for Kenneth och jag till Stockholm, där vi på söndagkvällen blev bjuden hem på middag hos failjen Onkens, alltid jättekul att vara med dem =D
Dagen efter på måndag då jag fyllde år, var jag med Cilla på Liljeholmen, vilket härligt ställe....vi tog låååång lunch på en pub..vi surrade och surrade...
Samma dag kom Simon med ungdomsgruppen ner till Stockholm där vi gick på konsert på kvällen och dagen efter på Grönan..
När jag kom hem till S-vall igen så var det Shoppingkväll med systrarna på Birsta och sen med Mia och Olof Och efter det har det varit allt från liljekonvaljplockning till iordningställande på arrendet till bad på Dyket! Mia o Olof på grillkväll..mm mm...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback