Senaste Inlägg

Studenter =)

Hääääärlig långhelg, soliga dagar, sovmorgon, god mat, inga tider att passa (Nästan) och studenter att fira =)
 
Ibland förnimmer jag känslan av dåtid, en sommaräng, en doft, en känsla, det kittlar till i magen och man förflyttas bakåt i tiden...det är en härlig känsla..
 
Studenter ger mig en annan känsla, lycka, framtid, möjligheter, vilket jag önskar de alla =)
Måste berätta något jag höll på att skratta i hjäl mej åt! Mia som vägrat åka buss för alla sina tankar om hur hon ser ut, att hon inte passar in mm, gjorde något jag ALDRIG skulle ha gjort, självkänslan hennes måste ha ökat i takt med storleken på hennes bäbis. Hon gick igenom kvissle i morgonrocken!!!! Det var ju efter badet på dyket, med badräckten under. Iaf stod hon inne på Spicy och beställde kina mat och vattnet rann efter hennes ben ner på golvet i en stor pöl, men hon brydde sig inte, huvudsaken hon fick den mat hon ville ha! Sen stegade hon ut till bilen, i vilken Kenneth och jag satt och garvade så tårarna rann! Det är Mia det! =) =) =)
   
Tycker att de här bilderna talar för sig själv!
 
 
Japp! det var nästan allt för denna gång men nu hinner jag inte mer! Maken kallar så det är bäst jag går ;)
 
 
 
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback