Senaste Inlägg

Pärerna ska ju upp å......

Tänkte mig att bloggen skulle vara lite privat nu... vill liksom inte alltid dela allt med alla....
 
Iaf så har veckan bjudit på allt från himmel till jord!
Det började med Himlabadet med Mia o Olof...
 
 
Den är enda gången Mia känner sig lätt är i vattnet, det kan man ju förstå med "lilla" kaggen... Det är nog dags för T-bone att titta ut nu!
Kenneth kom till kontoret med en gigantisk vacker blomma =)
 
 
 
Veckan varvades med allt från glädje till panik! Apropå panik: Kenneth gjorde arbetsuppdrag till sjukvården igen, i form av ambulansåkning pga av svårt astmaanfall! Jag hade kameran redo som alltid ;)
 
 

Iaf så blir man efter en sån pärs lycklig av livet...
Vi firade när Kenneth kom hem med god grillad mat och badtunnebadning =)
 

Sen avslutade vi veckan med besök hos morsan som inte hörde ett dugg så vi fick skriva allt, vilket hon tyckte var det roligaste hon gjort på länge, och att hon behövde inte säga "Va" en enda gång =)
Sen blev det helghandling och ett besök på köksavdelningen på Ikea, Mia, Olof och jag 
Kenneth o jag sysslade med pärupptagning söndag eftermiddag!
 
 
Jamen, det var väl lite av allt som hände denna vecka...ingen bildserie från Evis och mitt gardinköp...men man kan inte fånga allt på bild ;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback