Senaste Inlägg

Lördagsvila?????

Vaknade halv sju...
(Kent! Jag vet att du hatar såna människor!)
 ....och satt i gång med dagens sysslor., som bestod i att fara till Norells trädgård inhandla frö, till arrendet så! Fick spydiga kommentarer av Kenneth att man inte var klädd som jag när man arbetade i trädgårdslandet!


Tvättade en massa, hängde tvätt ute (Älskar doften av nytvättat som torkat ute =)
Putsade fönster, hängde upp nya gardiner!

Var till Jenny i hennes nya kåk, hon ville ha trädgårdstips av Kenneth (Jag la mej i hela tiden, så både Jenny och Kenneth vrålade i varsit öra att jag skulle gå in och "terra" Micke i stället)

Plockade Liljekonvaljer (Älskar dessa blommor)

Var med på en visning på Mjösund

Grillade...

Fick kvällsgäster över ett glas vin, Wiskey, kaffe

Försökte sova......

Ja, det var lördagsvilan det =)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback