Senaste Inlägg

En vecka...känns som 1 år.....

Då har min första jobbvecka gått sen semestern, tror inte jag hunnit reflektera så mycket över det, har varit massor att göra på jobbet!
Det enda som är pest är att man är så djuriskt trött på morgnarna!
 
Iaf så fyllde Olle 25 år! Olle som alltid känner sig som 5 hjulet, bara för att han är så kräsen på tjejer!
 
Jagar Mia o Olof till bilen!
 
 
 
Min bror Glenn o Jag
 
Olles tårta!
 
 
Olle pånken :*
 
 
Ja, vad ska man säga....
 

Familjen Lindström!
 
Modern har haft besök av sin 85 åriga bästis från Köping =) Det var inte värre än att hon tog färdtjänsten till mamma...Helt otroligt, tycker jag =)
Mycket "tjejsnack" blev det..och man fick veta en o annan hemlis...
 
 
Mia o jag har varit och shoppat

Mia Olof o jag, har varit in till barnmorskan där jag fick se mitt lilla barnbarn igen =) Mia var lite orolig för den lille ville inte röra sig, men de kom fram till att lille T-bone låg och sussade därinne bara =)
 
 
Har njutit av min trädgård =) Som Kenneth fixar, förutom att han gör så fint så använder han sig av det han sått, som blir fantastisk god mat!
 
 
 
 
 
 

Eftersom vardagen är här, har jag lunchat i fredags på stan med Evis!
 

Träffade släkten (Som det verkar vara oundvikligt ;)) på affären..

Iaf så var det ju Drakbåtsfestival i helgen på stan, Olof var tuff nog att åka karuseller..
 

Lördag började med Loppis och avslutades, efter drakbåtsfestivalen med att Evis bakade två pajer och kom på besök, vilket var väldigt uppskattat och mysig kväll =)
 
Köpte lite retrokoppar på Loppisen...
 
 
 
 
 
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback