Senaste Inlägg

Sommar :D

DET ÄR SOMMAR, VERKLIGEN SOMMAR!!!! :D
Jag har badat på Dyket 22-23 grader i vattnet, det är så fantastiskt :) Det är inte bara jag som har badat, Mia, Olof, Fanny, Nicklas mm..
Iaf så var jag och badade med Mia o Olof halv tolv på kvällen, den ljusa sommarnatten. Är det inte fantastiskt :)
 
Kenneth fotograf....suck...
 
 
 
Nu bjöd jag på en hel del bilder på mig själv ;P
Iaf så har det varit sommar på alla vis..
Regn...............
Sena sommarnätter där vi varit ute och åkt..

God mat...
Cilla, Harry, Mark o Eddy på besök hos modern..
 
Kenneth testar inför vårt blivande barnbarn ;)
 
Spelkväll hos Erssons..
 
Solning och BRA böcker..
Fika på mysiga sommarställen..
Mamma 85 år blind på ett öga ser dåligt med ena, stickar tröjor på löpande band! Visst är hon ootrolig :D
Ja, det har faktiskt känts som semester... fast jag har semester först om en vecka....men sommaren har börjat..... 
 
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback