Senaste Inlägg

En blandning av Höst

Tänker alltid att det lugnar nog ner sig, men nu har det varit mycket ett tag..men roligar saker, men jag hinner inte med bloggningen riktigt!
Men här kommer en liten uppdatering om lite vad som hänt sen sist =)
 
Fotograferade lilla familjen Isak Sten för tidningsannons =)
 
Träffade Cilla hos mamma tillsammans med lille Eddy, innan hon  skulle åka tillbaka till sthlm där var Olle och Bumming med =)
 

Helghandlingen tillsammans med Mia, Olof o Isak som är återkommande varje vecka ute i Birsta..
Lyckan var fullständig när de börjat sälja julsaker på Rusta..
 
Cinderellakryssning till Åland med ungdomsgruppen Änglarna.
 

Ännu en fotografering av älskade Isak =)
 

Vilket han snart lessnade på..
Men Mommo chockade det lilla livet med sina pussar igen ;)
Kenneth har varit i skogen och huggit ved. Kastade mej dit en snabbsväng för att vräka i mej fika innan...
 
 

...drog iväg till Isak igen!
Har varit och fikat ett antal gånger på nya stället Flavor!
Vilket Isak verkar vara måttligt förtjust i..
Ungefär lika förtjust som Kenneth brukar vara över att måsta fara till Ikea...men ibland går det bättre, bara han får fika ;)
Dessutom har vi varit på bio, filmen About time ..vilken tankvärd film...jättemysigt iaf ...
 
Sen har Evis o jag fixat gravarna inför hösten..
Jag har hunnit klippt morsan

Varit till Svartviks kyrka med modern och Savica =)
Har haft ungdomsgudstjänst i Njurunda kyrka =)
 
 
Och varit på Mostermiddag hos Fanny =) Verkligen trevligt...och en himla massa mer saker, men nu orkar jag inte blogga mer och har inte tid för jag håller på att städa bland alla mina kläder och mitt dressingroom som nästan är färdigt mm mm

På återseende.....................

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback