Senaste Inlägg

Älskade Isaks födelse!

 
 
Jag har blivit MORMOR!!!! Tack Gode Gode Gud för den gåvan!
 
Till värdens vackraste bäbis! Bara så att ni vet! Jag kan inte bli lyckligare =D
 
Mia gav mig gåvan att få vara med på mitt barnbarns förlossning, vilket var väldigt dramatiskt, att se sitt barn plågas och veta att hon måste igenom det! ;Men det var fantastiskt att se sitt barnbarn komma till värden, det går inte att beskriva. Tänk att jag fick dela upplevelsen med henne och Olof, som var ett fantastiskt stöd under hela förlossningen, han var verkligen bra för Mia =)
 
Hon födde sin lille son Isak Onsdag den 11 september kl 19:42, han var 54 cm lång och vägde 3340 gram.
 
Jag kan inte få nog av Isak, vilken känsla, vilken kärlek.....att bli mormor är verkligen livets efterrätt =)
 
Här kommer ett bildregn, jag skulle kunna lägga ut tusen till bilder av honom....men, men....jag måste behärska mej!
 
 
 
 
Jag har ju gjort lite mer å, men bara lite, eftersom Isak uppfyllt hela min tankeverksamhet...
 
 
 
 
Men jag träffade ju ett annat litet gulligt barn Svea! =)
 
 
Sen har jag ju njutit av fina sensommar dagar, å denna vackra natur =)
 
Och jag höll på att glömma att berätta...jag har ju varit på magdans! Vilket var Jättekul =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2013-09-16 @ 12:43:32

Vilka otroligt fina bilder!!! Du är helt otrolig att fotografera, du är bäst :-) /Evis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback