Senaste Inlägg

Så himla mycke SEMESTER.......:D

Semester i nästan 4 veckor, vart ska jag börja? Eftersom jag har haft semester från bloggande åxå!
 
Efter mycket gnäll om att jag inte uppdaterat, så kommer här att komma ett bildregn från min semester!
 
Började starta med festligheter lite innan semestern,  i vanlig ordning var jag till Evis på förfest men utan Gatufest! Vi valde att bara parta hemma, vilket var lika kul!
 
 
 
 
 
 
 
Har varit chaufför åt Mia till barnmorskan då å då....
 
 
Jag har äääntligen skaffat glasögon, så nu ser jag vägen när jag är ute o kör :)
 
Vi har gjort små utflykter, Skatan, Ikea, Alnö mm mm
 

Vi blev bortbjuden på det ena o det andra...middagar, båtutflykter...o en massa gott dricka ;)...
 

Vi var på auktion med Ann-Marie o Lars-Evert...
 
 
Har varit o badat både här och där i denna fantastiska sommarvärme!
 

Har varit några gånger hos min älskade mor, med eller utan andra sällskap :)
 

 

Har haft middagar hemma =)
 
 
 
 
Och middagar på restaurang..

 
Och vi har njutit av allt Kenneth har skördat på arrendet och hemma mm mm
 

Och en himla massa mer, men nu orkar jag inge mer för  nu ska jag lägga mig så jag orkar upp i morgon bitti, så jag kan jobba ett helt år till innan nästa långsemester ;))
 
 

2 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2013-08-06 @ 12:28:19

Vilka härliga bilder. En del till ens fördel , andra inte ;-)
Vilken härlig sommar vi har haft!/Evis

Postat av: Maria den 2013-08-06 @ 22:18:10

Jisses, tog hela kvällen att kolla igenom, men det var kul:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback