Senaste Inlägg

Jag är så lycklig =)

Jag är så lycklig, lycklig att få vara Isaks mormor, så att det genomsyrar vardagen. Jag tycker att solen skiner och det finns en mening =)
 
 
 
Har haft en underbar vecka, även om jag varit dö trött på jobbet och lätt okoncentrerad och bara pratar om Isak hela tiden...Men jag har det bra, eftersom Mia bor så nära får man ju träffa det lilla livet dessutom på jobbet =)
 
..förutom lyckan blir man ibland påmind om baksidan av den, av ångestladdade stunder, där liv nästan möter död, men det är ju tyvärr så livet är....
 
 
 
 
 
 
Men... Jag har fått visat Isak Ikea, han måste ju lära känna sitt hem nr 2 ;)) 
 
 
Jag o Kenneth har stulit Isak några timmar av Mia o Olof...
Mia saknade honom så otroligt mycket att tårarna bara rann....men, jag kanske låter som en ragata, men jag frågade om jag fick ha honom en liten stund och hälsa på Kerstin o Nils, och att hon bara behövde ringa om det var något....så sån häxa är jag inte, men det var underbart att få gosa med honom, även om jag måste dela honom med Kenneth....
Sen var vi till kondis och fikade allihop..
 
 
 
 
 
 
 
 
Mamma har fått träffa det lilla livet, fyra generationen...helt fantastiskt att man får uppleva det. =)
Alla vill ju se det lilla livet =)
 
 
Dessutom har jag varit på tjejfest hos Ann-Marie, lika kul varje gång...
 
 
 
 

Dessutom i helgen hade vi besvärligt, vi fick koka allt vatten, det var kolibakterier! :(
 
Får lite kris, man måste försöka klä sig hipt, så att jag inte blir gammal på en gång då man blivit mormor ;)
 
Upptäckte vad lik Isak o Mia är varann =)

Sen har en passande skylt infunnit sig i vårt kök...hmrmm.....

Sen ska man ju ALDRIIG sluta förvånas!!!!! Mias viktigaste inhandling på veckohandligen, var vid fruktdisken..Har väl AAAALDRIG sett henne i närheten av den förr :O

Ja det var allt för denna gång.....

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback