Senaste Inlägg

Eftertanke!

Känner doften av nyregnad asfalt, ligger en dimma över ljungan, måsarna skriker i bakgrunden en och annan bil far förbi, det finns en sorts ro, stillhet över Njurunda.
Kl är halv sex på morgonen, vaknade lite tidigare än vanligt, tog en cyckeltur.
Det finns inget så bra tillfälle under dagen som just den tidiga morgonen att samla sina tankar!
image530

Jag drömde om pappa! Det känns verkligen som om jag har fått träffa honom i natt!
Jag känner mej glad över det,  som om jag fått förmånen att få ett möte med honom igen, det var så otroligt verkligt.
Det var en märklig dröm känns nästan som om han hade ett budskap åt mej............

Kenneth föreslår att vi ska åka till Skatans rökeri och köpa fisk, vi ska ha middagsgäster på kvällen, det är ett verkligt pittoreskt ställe. Något att rekommendera.
image347image348image529image528
Kommer hem och ser hur solen kämpar om att få synas på himlen, vilken fantastastisk skapelse allt det här är!
image527image526

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback