Senaste Inlägg

I Trånga ytrymmen!

Smaken av mogna hallon blandat med grillade rödbetor och potatis i ett rökdis från Kenneths,  för kvällen specialgjorda grill plats,  ordnades för besökarna Lindströms, Anderssons, Sten!

image523
Ja vad ska man säga...... åker till arrendet klämmer in oss i husvagnen, grillar korv och dricker vin! När vi har ett relativt stort hus som man kan vara i. Dessutom är ju trädgården i sitt esse nu, så varför tränga ihop sig i en liten husvagn, jo för det är ju så mycket enklare och trevligare och så kommer man varandra närmare!!!  
Jättemysigt vart i allafall resultatet!
image281image282
Det är en fröjd att gå på vår lilla tomtplätt och titta på alla blomster, att så mycket kan få plats på sån liten yta, för Kenneth tycks inte det vara någon konst!
image522image284image285image521image520image519image518
På tal om konst så var jag på min broders födelsedagsfest, det är en man med smak för dyr fin konst i form av både möbler och tavlor, hans son har ärvt intresset,  men förgyller sin kropp med konsten, spännande att se andras tatueringar bara man slipper se de på ens egna barn och sin egen kropp!!
image291image292

1 Kommentarer

Postat av: Amanda den 2007-08-06 @ 22:26:19
http://AnusSniffarenAmanda.blogg.se

Hej Malin:D Det är alltid så roligt att läsa din blogg och det inspirerade mig. Ellerhur att man blir värsta djup när man skriver? Men om du har lurre (lust) kan du ju kika in i min om du vill :P Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback