Senaste Inlägg

Scary!

Under dödsångest och vråålande, med hot om att bli invalid och få vissa svåra skallskador, tvingade Kicki och Jenny mej att bevista Berga i repris!
Och att om inte kameran var med skulle allvarliga konsekvenser med följande mardrömmar vänta mej!!
Knäsvag och med bultande hjärta hoppade jag in i Kickis bil där ett lätt hånleende mötte mej!
Kicki och Jenny i samma stass som gårdagen tvingade mej att ta nya förbättrade bilder med en betydligare magrare Jenny, och icke ätande av bullar Kicki!
Jenny hade legat i HÅRD verkligen HÅRD träning sedan gårdagens bloggande!
image305image306image307image308

Efter den omskakande upplevelsen på Berga så kom väna svägerskan Lena förbi på cyckel och manade mej att åka och skaka på "skakmaskinen"!
Efter skakningen ville Kenneth att jag skulle cyckla en tur med honom, och inte att förglömma så tvingade brodern Conny med mej på en timmes rask stavgångspromenad till Hemmanet!
Börjar kännas "scary" nästan som om det var en pakt mot mej.
Mamma som alltid brukar mana mej att ta en bulle eller en godis eller något liknande sa: Det finns frukt till dej Malin i kylskåpet! Vi har bestämt att köpa frukt åt dej när du kommer på besök!!!!!!!!!!!!

Och när jag tänker efter hade Kicki med sej melon åt mej på Berga!...............
Undrar......tycker dom att jag har gått upp i vikt???................................
image309image525image311image312image524image314

5 Kommentarer

Postat av: Mattis den 2007-08-07 @ 22:22:07
http://annamatildas.blogg.se

hö hö hö Jenny hade verkligen tränat sedan igår. hehe

Postat av: Kicki den 2007-08-07 @ 23:43:02

Vet du att jag gömde en bulla bakom Svensk Damtidning när du knäppte kortet? Så det så..

Postat av: Jenny den 2007-08-07 @ 23:45:03

Tänka sig att min FADDER viker ut mig på Internet!! Paniiik! Skäms på dig, "Bingo" ;)

Postat av: Herr Ruda den 2007-08-08 @ 11:03:53

Kickis "bulle" var väl snarare två bullar, snövita.

Postat av: Cilla den 2007-08-08 @ 19:19:09

Hej hej! Vad SMAL Jenny var!! Hi hi. Och vad du motionerar och bantar. Sjalv proppar jag i mig kott, fett och sallader, eftersom jag bantar som Matilda. Synd man inte kan ga ner i vikt bara...suck. Hall tummarna, jag kanske kan komma hem i vekan...... hoppas Berga vadret haller i sig, jag vill ocksa vara med! Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback