Senaste Inlägg

Min vän Cilla!

Min bästa vän och min allra förtrognaste vän, min systerdotter Cilla!
Jag tror att det är inte många förunnat att ha en kompis som man kan vara sej själv tillsammans med och som man kan berätta absolut ALLT!
Det finns ju kompisar och andra i ens tillvaro som man kan vara förtrogen med men endå inte berätta just ALLT, men Cilla är inte en sån, henne kan jag vända ut och in på mej själv inför.
image152
Det är för att vi är så otroligt lika i vårat sätt att vara, vi har samma problem med hur vi upplevs av andra samtidigt som vi oftas inte är på det viset!
Det som tyvärr är jobbigt med Cilla är att hon bor i London och inte här, så att kontakta henne om varje liten grej är inte så jätte lätt, men idag så ska Cilla och jag äntligen få vara tillsammans.
Jag längtar såååååå otroligt efter henne, att få en stund för skvaller, och hoppas att vi får en riktigt kul kväll på gatufesten!!!
Det var lite om min vän Cilla!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback