Senaste Inlägg

Att vara uppfylld!

Att känna lyckorus eller att riktigt känna i hjärtat, att gå på bio och se den mest fantastiska film och när man går ut därifrån så fylls man av kännslor, tycker att den är det mest fantastiska man har sett, Det sa P-G, våran präst i församlingen när han beskrev den Helige Anden!
Min syster Christina beskrev Gud, Jesus och Helige Ande som: Solen=Gud, strålarna=Jesus, Värmen=Helige Anden!
Bibelns mysterium, så svårt att förstå.
image39
En bild på Svartviks kyrkas kor i kväll när kvällsolens strålar lyste upp altaret! (kanske den helige anden var närvarande)

Är det inte lite så att man tolkar den ofta efter sina egna behov, när man ser att man verkligen gjort orätt med något så försökar man leta utplockade ax lite här och där för att få ihop det till att man gjorde nog inget fel!
Men man vet innerst inne att det var fel!
Men vad ska en liten obetylig människa göra för att vara fullkommlig?
Fullkommlig! Vad är det? Kan man vara det? Är du det? Känner du någon som är fullkommlig?
Jag är inte det! Jag känner ingen som är det men en person som nästan är det i mina ögon och det är min älskade dyrbar mamma!
För mej är hon som min syster Eva-Lisa beskrev henne: En männsklig ängel!
Jag beundrar och ser upp till mamma, om jag har någon idol så är det hon!
Hon har aldrig höjt rösten och skrikit åt mej eller mina syskon, hon har alltid haft tid för oss, hon har alltid funnits till för oss när vi än har behövt henne!
Mamma är den fulländade modern, för mej!
Jag älskar henne mer än vad jag kan uttrycka i ord! Älskade, älskade dyrbara mamma!
image40
Min fantastiska mamma

1 Kommentarer

Postat av: Jenny den 2007-06-04 @ 08:37:40

Vilka underbara bilder.. En på en speciell plats och en på en mycket speciell person! :) Du skriver verkligen helt rätt om moms, hon är verkligen världens bästa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback