Senaste Inlägg

Beroendeframkallande!

Åhh fullkomligt...galet, vansinnigt, irriterande och beroendeframkallande!
Jag letar registreringsnummerimage123 i rätt följd!
Man börjar med 001 sedan 002 o.s.v . Man får inte  t ex se 007 och man ska ha 006 så räknas inte 007 om man såg den före 006! Jag har letat 006 i två veckor,  idag såg jag fyra stycken, sedan hade jag flyt,  i rätt ordningsföljd hittade fram till 010! 
MEN..jag körde mot rött två gångerimage124 och höll på att köra in i mötande trafik när jag vred huvudet för att se riktigt! LIVSFARLIGT!!!!! Dessutom fick jag utlopp för mitt shoppingbegär! Besökte IKEA...mmmm... härligt. image125image126
Kommer sedan hem och får se Kenneth greja med husvagnen, semester i antågande.....bara två veckor kvar, känns kul! Kanske shopping på något annat ställe..vem vet.........
image127image128

1 Kommentarer

Postat av: Jenny den 2007-06-26 @ 08:33:26

Men Malin! Du får sluta med den där dumma bil-skyltstävlingen! Man blir ju helt knäpp.. Pappa är okontaktbar när man åker bil med honom.. Scary!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback