Senaste Inlägg

Inre stress!

Förenkla ditt liv-Guide, läste jag om i en tidning.
Så får du ordning på den inre stressen!
Det bor en skoningslös domare i ens inre.
Mest fördömande är den rösten när man har begått ett misstag!

Varför, varför ska man måsta döma sig själv också förutom att andra dömer en?
Varför kan man inte ge styrka åt sig själv?
Varför måste man alltid lyssna vad andra säger och ta åt sig,  när man innan,  andra talade om hur man ska göra eller något sådant, tyckte att det var rätt och riktigt före!!!!!

Lagom är perfekt! Att slå in på den perfekta vägen är nämligen att slå in på en ändlös väg. Och du är din enda reskamrat. Perfektionistens väg är en ensam vandring. Ingen kommer att tala om att "det räcker". Eftersom det är du som är vuxen, och det är du själv som måste värna om dina egna behov.

Kanske ett försök från mej till mej att slippa fortsätta den ändlösa väg som det är att rensa min garderob!
Efter 12 säckar sorterade kläder, kastade jag en ICA påse med kläder! Suck.... när ska jag lära mej?.....

Bara en tanke inför morgondagens shopping!!!!!!
image130

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback