Senaste Inlägg

Midsommarfirande!

Midsommaraftonens dag är full av förväntan......solig dag, glada vänner, god mat och lekar eller tävlingar tillsammans!
Allt detta som man tycker att en midsommarafton ska vara, fick jag i dag!

Började med en härlig sovmorgon, till kl. åtta. Sedan hann jag lägga tvätt i maskinen och hänga den. Efter det bar det i väg till jobbet där jag fick vara med om en vigsel. Prästen Monika gav brudparet goda och sanningsenliga ord på vägen. Det var en stund av lycka för de två med allvar bakom!

Eftermiddagen samlades hela släkten i Björn, hos Stefan, Lena och Emma. Det var en jättehärlig kväll. Vi åt jordgubbstårta, grillat, tonåringarna spelade fotboll, vi promenarade runt Skatan och som avslutning rallyfärd med polis-eskort hem!!!!! Med andra ord en givande dag!

image115
image116
image504
image118

1 Kommentarer

Postat av: Cilla den 2007-06-24 @ 05:18:00

Hej Malin! Vad härligt med midsommar och släkt!! Ha ha ha, vad jag skrattade åt ditt inlägg om tidningarna och bikinin! Vilken rolig bild!! Din bh motför den lilla bikinin som 'passar alla'. Var STOLT över det du har! Hi hi. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback