Senaste Inlägg

morgondagens dröm!

Igår citerades det på tv:n : Den som inte förverkligar sina drömmar är inte mer än en grönsak!
Så sant som det är sakt!
Är det inte så att har man inte en dröm, en fantasi om framtiden så är man inte någonting.
Jag tror att alla har en dröm, en sak som dom skulle vilja förverkliga längre fram i livet, jag tror att det är det som håller människan "uppe".
Annars skulle man inte orka med vardagen.
Jag har haft vardag i dag jag har jobbat, varit i kyrkan städat, pyntat kyrkan med nya blommor.
image136
Fortsatte sen med att göra helg av lördagen. Kenneth och jag var på arrendet och såg till att det var i ordning,( en dröm om att allt ska växa och kunna brukas längre fram),
 image137image507image506
sedan så grillade vi och Conny kom på besök och delade en wiskey med oss(pratade om saker vi ville få färdiga) också drömmar om vad som skulle bli!(om semestrar, som vi ville skulle bli lyckade).
image140image505
egentligen är väl hela livet en väntan om att förverkliga morgondagens drömmar.....

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback