Senaste Inlägg

Studenten!

"För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra....."
Ekade det genom Sundsvalls stad i eftermiddag.
På Hedbergska trappan stod de i vita mössor, fria att börja livet!
Förväntan, lycka åhh vad fantastiskt, att se ungdomen spira!
Föräldrar, syskon, släkt och vänner trängdes för att få vara först till deras ungdom, att gratta!


Och där mitt i hopen av ungdomar står min älskade systerson Olle. Olle som är som min egen son, som man bara inte kan låta bli att älska!
Stolt såg jag en reslig ung man istället för den lilla pojken som satt i mitt knä vid köksbordet och radade upp småbilar!
När blev han så stor?
Jag önskar honom det bästa i livet, av hela mitt hjärta önskar jag honom lycka, min älskade lilla Olle!
image54
Eva-Lisa och Jens hade ordnat en sån fin studentskiva! De kan vara stolt över en lyckad  son och en lyckad kväll.

Efteråt tog jag med mej min dotter och hennes kille till Dyket där de badade, fria och full av liv som bara ungdomar är.


En härlig dag full av liv!..............


1 Kommentarer

Postat av: Matilda den 2007-06-08 @ 08:18:52

Vilken underbar bild på Olle!Så snygg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback