Senaste Inlägg

Svårplacerad bikini!

Gjorde en lov in på Statoil, i brist på annat, för att stilla mitt shoppoholick behov! (allt annat var stängt)
Kastade ett "getöga" mot tidningsstället, och dääääääär skymtade inplastade tidningar till!!!!!! Fick genast mitt lojja intresse att vakna till liv!
Åhh det var massor av tidningar som var inplastade, så här till midsommar!
Fick lite beslutsångest, hjärtklappning och slutligen panik, att de skulle stänga innan jag hunnit valt ut någon av dessa tidningar.
image102
Jag slets mellan en guldig nessesär och en bikin ELIN LANTOS KNYTBIKINI!!!!!!! WAOW!!!!
One size - PASSAR ALLA! Stod det.
 image103
Jiippie precis vad jag skulle behöva, en till bikini att kunna ha till reserv, när de andra är blöta! (Det vill säga om jag dristar mej till att bada denna sommar!)
Jag har ju redan 20 nessesärer. Så jag, efter många höjningar av hjärtfrekvensen och flackande av blick beslöt mig för den bikini som skulle PASSA ALLA! Tidningen i sig var jag inte så intresserad av!
Sedan började det andra svåra, jag hade från början beslutat mej att BARA köpa två, i dag! Efter ytterligare 30 minuter hade jag valt en tidning med en till utseende spännande bok!
Lättad och lycklig kastade jag mej in i Mersan och körde hem, rusade in och slet upp bikinin!!! ONE SIZE??????
VILKEN DEL AV MIN BYST SKULLE JAG TÄCKA MED DENNA LILLA LAPP???????
Suck! Jag skulle ha tagit den guldiga nessesären....................
image104

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback