Senaste Inlägg

Tillsammans!



Att vara övertygad om att mina midsommarhelger består av att vara tillsammans med mina släktingar är nog så sant och vad skulle jag göra utan min älskade Familj och mamma, syskon , respektive och syskonbarnen!
I går var det fortsättning på midsommarfirande, i går var vi först hos mamma och fikade och efter middagen som intogs hemma i form av sill, nypotatis och snaps, vart det släkträff hos Erssons! Härlig dag med många skratt!
image121
I dag var det samling hos Kenneth och mej, här var det mackor med gravad lax,  morotskakor och bärfat som gällde! Tänk vad trevligt man kan ha tillsammans och dela gamla minnen och göra nya.........
image122


1 Kommentarer

Postat av: Jenny den 2007-06-25 @ 10:45:05

Vilka härliga bilder Malin! Känns nästan som man var med, trots att jag var 100 mil därifrån. Vi har verkligen en härlig sammanhållning i vår släkt! :) Hoppas det blir nån mer "sommarträff" då alla ses, trots att Midsommar är förbi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback