Senaste Inlägg

Uppförsbacke!

Livet är som en lång väg att vandra!
 Ibland är det gropigt, ibland är det slätt, ibland går det upp och i bland går det ner! Ibland är det väldigt långa uppförsbackar!
Just nu käns det som jag har hamnat i en allt för tung uppförsbacke!

Det är så svårt ibland att veta hur man ska vara, hur man ska göra, vad man ska säga!

Just i dag har jag fått tagit till alla mina knep för att komma ur nedstämdheten!
Shopping och lunch på stan med syrran brukar alltid hjälpa, men i dag gick det trögt. Så då fick jag fara ut och åka, kändes fortfarande trögt och sen fick jag åka till mamma och sist och slutligen msn:a med Cilla!
Så nu känns det bättre!

Önskar bara att jag kunde nån gång få känna ro!
Att jag skulle slippa behöva vara så orolig för mina nära och kära!
Känna att allt var bra med dem!
Det önskar jag bara.........
Lägger in bilder från min åktur!
image499image498image497


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback