Senaste Inlägg

Ångest-relaterat.....

Kenneth berättade för en stund sedan att vi skulle få besök!
Varför får man denna panik-kännsla av det!
Jag for runt som en galning och plockade undan allt elände tyckte jag!
Upptäckte sedan att det såg likadant ut som innan.....suck!
Varför ska man göra allt så besvärligt?
Varför kan man inte sitta kvar på samma ställe och lungt säga: Vad roligt med besök!
För det blir alltid trevligt och inte tittar någon på mina dammtussar och inte städar besökarna åt en heller!
Förmodligen är det bara jag som ser eländet!

Ja att man aldrig lär sig!......i nästa liv kanske!


1 Kommentarer

Postat av: Jenny Eeeeeeeersson den 2007-05-22 @ 12:31:11

Men vilken fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback