Senaste Inlägg

Avsluta eller börja på nytt.....

Att ta farväl av en vän, ovän, föredetting ska väl inte vara svårt....tycker man!!!
Men idag har jag avslutat en epok i mitt liv. 
I 26 år har jag älskat, hatat , gråtit, skrattat åt och med min ungdomsförälskelse.
I dag grät jag över att allt inte vart som vi hade hoppas, inte att skiljas åt, men att våra förhoppningar våra förväntningar av livet vart allt annat än förväntat!

Men får egentligen någon igenom sina tonårsdrömmar? eller kommer de flesta ens i håg dem?

Om man ska överleva, gå vidare... får man skapa nya drömmar efter de förutsättningar man har!
Inte gråta över gammalt!
I morgon börjar en ny dag och nya drömmar.....efter morgondagens förutsättningar!...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback