Senaste Inlägg

Jag faller...

Mitt barn, mitt barn varför har du övergivit mej?
Vad har jag gjort emot dej?....
Jag ställer den frågan minst 100 ggr per dag!


I mina armar bar jag dej...jag nynnade på  Björn Alfselius "du är det vackraste jag vet"...
Du sträckte dina armar mot mej: mamma komma, sa du!

Nu är du tonåring och dina ord är: morsan kan ja få mer pengar! Och : är du inte klok!!!! ALLA andra får ju!!!!

Jag älskar dej ,får jag höra av dej när du vill ha en tjänst eller pengar!
Är det så? Känner en tonåring kärlek bara när de vill ha något?
Annars är orden :jag hatar dig, du fattar ju ingenting!
Kan en tonåring älska någon annan än sej själv?

Ja, man undrar ju!  Var jag likadan? jag kommer inte i håg........men jag var nog den"snällaste"....

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback