Senaste Inlägg

Några dagar på mitt arbete!

Har haft två härliga dagar tillsammans med 16 ungdomar och tre arbetskompisar i stockholm.
Vi var på Gröna Lund, SVT, Cosmonova, Cino4, och SHOPPING!
Leif, ja vad ska man säga om denna fantastiska person:
Han är bara så oootroligt organisatorisk på ett helt fantastiskt sätt!
Varje minut hade han räknat ut att åka tunnelbana, buss mm ingenting gick fel!
Resan hade absolut inte varit så härlig utan hans planering.
Sen dessutom har han fruktansvärt dåliga skämt att man bara måste vrida sig av skratt!


Dessutom hade jag två andra toppen bra arbetskamrater!
Simon = En hjälte! Ropade ungdomarna, när han sprang genom nästan hela T-Centralen  (han hade 7 min på sig innan tåget gick) för att leta min bortappade biljett, som han hittade! Men hans egen biljett hade ramlat ur fickan när han sprang. Tur var fanns det förstående personal på tåget!
Och Lena.
Vilken tur att jag har så bra arbetskamrater!

Och dessa fantastiska ungdomar som har så mycket att ge!
Här kommer några bilder från resan!


Enda som inte var så bra var vandrarhemmet, båten Rygerfjord som vi bodde på. Men utsikten från fönstret var fantastiskt.
image486


Och som pricken över i:et så dagen efter resan var delar av personal hem till våran chef Olle Lönnebergs stuga på Åstön. Där de firade mej med paket och tårta! Det tyckte jag var en jättefin gest!

Tack alla ni som firat mej och kram på er!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback