Senaste Inlägg

Med risk för livet...



Hjärtat bultade av skräck när Jenny som tagit sig in i församlingsgården, trängde in mej i ett hörn.

Jenny spände ögon hotfullt mot mej och fräsande uttryckte att om jag ville ha livet i behåll skulle jag genast stoppa undan kameran och lade jag ut någon bild på bloggen skulle mitt liv i klockis vara slut!!!

Hon påstod att inte bara de utan jag också skulle bli tvungen att flytta för att ha någon värdighet kvar, om jag publicerade Kent som mannekäng!!!

Men Jenny råkade i ett obevakad ögonblick, eftersom hon måste hålla koll på sin pappa, tappa koncentrationen på mej!

Därav kommer det bilder här, med risk för mitt liv........
image670

Stens fru Gudrun hade ett sundare förhållande till att Sten skämde ut sig och att de pensionerade damerna försökte klappa Sten på rumpan. Hon bara log åt allting!

Vad Jenny missade,  för att jobbet kallade,  var den totala förnedringen, hennes far och Sten som transor!!!
(eller kanske man ska säga med finare ord "Utklädda till sängående damer", fick i allafall ett roligt avslut på modevisningen)
image676


2 Kommentarer

Postat av: Cilla den 2007-11-22 @ 14:51:01
http://annacecilia747.blogg.se

Ha ha ha, vad Kent ser rolig ut! Jag önskar att jag också var med er där på Klockis! T.o.m hellre än att fara till Sydney som jag ska göra nu. Saknar er!

Kram

Postat av: Den mindre av de två, men precis lika utskämd! den 2007-11-22 @ 18:47:50
http://effet.blogg.se

Men Malin!! Vilken viiiiiiidrig sista bild!! Jag tror jag döööör vad pinsamt!! Skamm till dig som ska kallas min moster!! Usch, säger jag.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback