Senaste Inlägg

Frukostvanor!

Det här med fukostvanor kan ju få en att tappa fattningen helt!

För mej är det i alla fall katastrof!
Öppnar kylskåpet tittar runt, flyttar på mjölken, rödbetsburken, osten. Stänger kylskåpet....öppnar det igen...tittar tomt framför mej......stänger kylskåpet, öppnar skafferiet, tittar runt på bänken, öppnar kylskåpet igen!
Slut!
Det kan inte vara slut på yogurten!!!
Nudå??????? Vad ska jag äta nu då?????????
Fil?  Mjölk? Vadå jag äter inte sånt! Jag äter ju yogurt!

Hur kan man ha en sån beroendevana?
Hur kan hela dagen förändras för att det inte finns där som det brukar?

Och hur i hela friden kan man acceptera helt plötsligt något annat bara för att man är på resa?
Som tex i London är ju frukosten helt annorlunda en den jag brukar äta hemma!
Bönor, bacon, ägg och någon oätlig korv, samt toast!
Men det var fantastiskt gott och man såg fram emot att äta frukosten!

Undrar då varför det är en katastrof hemma när yougurten är slut!
image576

2 Kommentarer

Postat av: Mattis den 2007-10-04 @ 11:09:33

uhhhäääeee den där korven smakade jag inte ens på :)

Postat av: Cilla den 2007-10-04 @ 14:00:49

Ha ha ha, vilka roliga bilder! Vad kul vi hade! Och du...laga bacon och ägg till Kenneth till frukost från och med nu så blir han nog glad! ;) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback