Senaste Inlägg

Nu är det över.....

Jahap! då var det över!!!

Jag får aldrig se dom mer!

Jag som verkligen mådde så gott med dem!

Jag verkligen älskade dem!

Det var så skönt med dem!

Aldrig gnek och gnissel!

De var som skapta för mej!

De följde mej på alla stigar, alla vägar jag valde, överallt där jag var , var de med mej!

De formligen följde min kropp!

Min hud, vart alldeles varm, mjuk av dem!

Hur kunde jag trötta ut dem så?

Jag var ju så rädd att förlora dem!

Nu har de gjort sitt........................

Det sista var London shoppingen..................

Jag får aldrig tag i så sköna skor mer!!!!!
image577

1 Kommentarer

Postat av: Mattis den 2007-10-04 @ 23:18:51

hahaha primark tog knäcken på dina skor :) det finns nog spår lite här och var efter dem dessutom hhaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback