Senaste Inlägg

Kollektivtrafik!

Efter den omskakande upplevelsen att måsta ta kollektivtrafiken in till stan i stället för att som jag har till sport hitta den ultimata parkeringen, så nära affären som möjligt, så möttes jag av en leende Sabbi på bussen, men hon förstod snabbt att jag var van vid att sitta ledigt på eget säte så Cilla och Sabbi fick dela säte! Däremot alla andra som kom i närheten av min sittplats skyndade vidare efter de sett min blick!

När vi väl tagit oss från Navet till lunchstället så var hunger stor(inte så stor att jag skulle äta samma som Jennys lunch intag, keso, tonfisk, kiwi, solrosfrön!!!!), att då välja mellan de alla rätter de hade att erbjuda var av stor svårighet så som tur var var Evis med som vet vad jag gillar att äta och inte!

När vi tre satt där och mumsade så dök tre svältande ungdomar upp, jag förpassade de genast till Mc dounalds så jag skulle få ha min mat i fred!
Dagen efter hade Mia hämtat sig från den svåra upplevelsen att se sin mor åka buss och ville då absolut bada, men jag upplyste henne om att även när solen skiner kan vattnet vara kallt men hon skulle promt uppleva den erfarenheten själv!
När hon kollat badtemperaturen som var på 15 grader nere i Björn, beslöt hon att känna på vattnet med fötterna först och resultatet ser ni på korten............får mej att verkligen känna ännu mer längtan till Cypern! Bara någon dag kvar! :)

image434image435image436image437image438image439image440image441
Vart i allafall väldigt hungrig efter den såkallade badturen så Mia bakade en mumsig sockerkaka........
image442

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback