Senaste Inlägg

Alltid redo!

Träffade de små liven Amanda och Evve hos modern!

De kom rusande mot bilen när jag kom och utbrast i korus:
 "FÖRLÅT, ursäkta oss men vi har inte sminkat oss eller gjort oss i ordning, men vi ska alldeles snart"
image889
"Hur kan ni gå ut utan smink, eller vältänkta kläder?, tänk om jag skulle stå här med snyggaste mannen i Sundsvall! Ni måste tänka på att om ni råkar ut för en olycka och ambulansföraren är skitsnygg, en riktig läcker bit och ni har gamla bommulstrosor på er. ALLTID, ALLTID, ska ni tänka på att så fort ni går utanför er dörr kanske han står där med stort H" Förmanade jag dem!

Med nerböjda huvuden och djupa suckar ville de endå att jag skulle komma och titta på deras senaste inköp på stan!
Kändes skönt att ha fått bestämma åtminstone över någon ;)

Åkte hem och fick föraning om att sommaren närmar sig, första grillningen på altanen, härligt! Ett glas rött ocn nygrillat, mmmmm

image887image888


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback