Senaste Inlägg

Stilkatastrof!

Insikten var fasansfull, vad hade jag gjort, vad hade jag ställt till med!

Ett skott för pannan såg ut att vara enda lösningen....

Katastrofen var ett faktum!

Livet skulle aldrig bli detsamma!!

Tvingade mej att gå till jobbet, ta den totala förnedringen att visa mej!

Äntligen fanns det möjlighet att ringa till "stilakuten".

Efter att de förstått lägets akuta kris, visste de inte hur snabbt de skulle komma till undsättning, samtidigt att äntligen få se deras "Stilguru" på botten av förnedring, misslyckande!
image890

Jag försökte att utan panik visa min totala förstörelse....

Hjärtat bultade, kändes som om ögonen skulle poppa ut.

Timmen var slagen jag skulle få domen!

image892

Efter att de konstaterat att orange var ju en förnyelse och att jag faktiskt kunde ändra färg redan i morgon, kändes inte paniken lika stor längre, och jag kunde ju låta bli att titta mig i spegeln!
Och fåglarna kunde ju vara tacksam att kunna få bygga ett varmt bo på mina stora hårtussar som föll av i stora horder.......
image894

4 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2008-04-29 @ 23:27:52
http://effet.blogg.se

Haha, jag och Amanda ser likadan ut ju :P Vilken sjuk bild.. Nämen, Malin de va inte katastrof.. Men.. Du vet ju att jag gillar dig som brunett ;)

Postat av: Johan den 2008-04-30 @ 00:28:13
http://dencre.blogspot.com/

jag ser ju visserligen det bara på bild, men det ser inte så pjåkigt ut...

Postat av: Amanda den 2008-04-30 @ 10:34:09
http://anussniffarenamanda.blogg.se

NEJ VAR BLOND! det är sommar och då kommer håret blekas, då är det farligt att var brunett, serru! man kan få inflammation i huvud-svålen kanske.

Postat av: Cilla den 2008-04-30 @ 11:29:22
http://annacecilia747.blogg.se

Alltid kul med lite nytt...även om det råkar vara orange! ;) Malin, du har alltid gillat nya hårfärger, minns du inte när du var 15 och hade rosa, gult, orange och svart allt på samma vecka?! Hi hi. Du är jättefin vilket som! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback