Senaste Inlägg

Blod, svett och tårar

Flascha boobsen är inte min starka sida, då spelar det heller ingen roll vilket kön det är!
image798
Min svägerska och jag var ute och slet hund i det backiga samhället i kväll, försökte föra ett samtal fastän man kände blodsmaken i munnen, jag pustade hackade fram korta enstaviga ord, när min svägerska tyckte jag skulle rycka upp mig när en tant med rullator svepte förbi i (vad jag tyckte) hög hastighet!
Kände mej otroligt otränad......
image799

Iaf så var samtalet om att vi kanske skulle utöka det vidriga tilltaget att röra oss ännu mer, vilket jag tycker är otroligt onödigt!!!!
Simning vart på tal, men som den pryda....flicka jag är vill jag inte visa min alltför tilltagna kropp för allmänheten, vilket jag påtalade för henne att jag tyckte att konstformen att kunna ta av sig baddräkten, duscha, torka sig och klä på sig utan att någon del av kroppen blottades, var alltför stor för att inte kastas fram i ljuset!
Egentligen skulle man kunna få pris för denna otroliga vighet, snabbhet detta kräver!.........
bestämde oss för att fortsätta promenera........kändes som om andra sporter skulle kräva för mycket av oss......

image797


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback