Senaste Inlägg

Jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År!!!

                                                                
    
Har verkligen haft ett händelserikt år, på gott och ont! SER VERKLIGEN fram emot ett nytt år, som jag hoppas ska föra med sig minnesvärda och trevliga dagar, att man ska få gå igenom de flesta dagar med ett leende på sina läppar!



Firade Nyårsafton hemma hos oss med våra vänner och barn.


Vill verkligen att ni mina vänner som läser det här ska få ett riktigt bra år!
Kramar till er alla.

Cilla tack så hemskt mycket för den oootroligt fina julklappen. Cilla jag Hoppas vi får träffas många gånger under året som kommer. Kram


1 Kommentarer

Postat av: exsvägerskan H den 2009-01-05 @ 21:06:03

Hoppas du menade mig också, Gott Nytt År på dig å Kenneth med.



ps Har du haft hem bygghunkarna från tv som gör om ditt hem? ser väldigt smakfullt ut erat hus, speciellt sista bilden med dig i silver i mitten. Kram/H


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback