Senaste Inlägg

Showgruppens förberedelser

På showgruppen,  som vi har på måndagkvällar,  så planerar vi nu inför lägret i februari, jag måste säga att alltid när vi börjar planera inför showerna vi ska ha på lägren känns det som om allt ska gå åt skogen, och sen som i ett trollslag har ungdomarna satt ihop en jättebra show som fungerar inför 100 andra ungdomar.
Får mej alltid ett riktigt gott skratt tillsammans med dem.
Här är några bilder från fjolårets show....

Emma, Fanny och en leksaksgnäggande häst som Emd


Carola


Kent eller jag menar Alexander bard..............(förlåt Kent! Hata mej inte)

Måste bara lägga in några bilder från året innan också


Här fick Simon äntligen sitt namn ändrat från Sur Simon Till Snygg Simon när han var Günter.


Här är givetvis Carola(Ingen riktig show utan henne) med ett gäng galningar i bakgrunden


Vet inte om jag gillar Kent mer som kvinna tillsammans med Sten eller som Alexander!


2 Kommentarer

Postat av: Ulle den 2009-01-14 @ 08:44:28
http://goldenretrievergirl.blogg.se/

Det var det absolut fulaste kortet jag sett på Leif, men han kanske passar som transa?



Förlåt att jag "lånade" några foton från din blogg utan att fråga. Men det blev ont om tid/bilder till din svågers födelsedag, och med en hysterisk man, så vad gör man? Bildspelet såg du ju, så jag blev avslöjad direkt ;)

Postat av: Fanny den 2009-01-14 @ 13:41:43
http://effet.blogg.se/

Tack min kära moster för ditt inlägg! :) Ja, håller tummarna att man får vara frisk. Pappa är ju tillochmed hemma från jobbet för att han är så dålig :/ Kram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback