Senaste Inlägg

Svar på Inlägg till Exsvägerskan H !

Vad härligt att få en sådan besökare på min blogg!
Vill förtydliga det som var svårt att SE i min blogg: Det var inte jag i mitten!!......Även om man kan tro det nu,  allra helst efter denna julhelg!

Och det var inte bygghunkarna från Tv utan min alldeles speciella egna bygghunk, Kenneth, som renoverar här hemma!

Förresten hälsar bygghunken Kenneth tillbaka.

Tänkte vara taskig och leta fram något smaskigt gammalt kort på dej i mina album, men ...det var hopplöst att hitta något elendigt kort på dej. Tyvärr hittade jag massor med asfula kort på mig....men lägger endå in från två kort på dej från den gamla tiden..;-)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback