Senaste Inlägg

Saknar dig.....

Pappa
-om jag ändå hade fått fira dej med tårta i dag.
-Om jag hade kunnat säga hur mycket jag älskar dig, till dej i dag.
-Om jag hade kunnat berätta för dej att bilen gick i genom besiktningen utan anmärkning.
-Om jag hade kunnat gå undan, med dej, som vi brukade och berätta hemlisar för varandra.
-Om jag hade kunnat berätta för dej om mitt nya jobb.
-Om jag hade kunnat visa dej att Kenneth hade gjort kärvar av havren som han sådde.
-Om jag hade kunnat krama dej och du skulle skratta och kittla mej som du brukade.
-Om Jag hade sluppit suttit här och gråtit över längtan efter dej..
-Om vi hade kunnat gnällt tillsammans över Stefans alla grejer.
-Om jag hade kunnat handlat sockerkringlor som du tyckte om.
-Om jag hade ...........bara fått hålla dej i handen och känna doften av ditt rakvatten.....
Pappa....om jag bara.........


3 Kommentarer

Postat av: Evis den 2009-11-09 @ 11:22:51

Åh, vad det värker i mitt hjärta av längtan efter Pappa.

Postat av: Matilda den 2009-11-09 @ 11:57:25
http://annamatildas.blogg.se/

Lilla moppin. som man saknar honom.

Postat av: Fanny den 2010-01-21 @ 00:09:05
http://effet.blogg.se/

Va fint du skriver om morfar Malin. Ibland drömmer jag att han fortfarande finns här med oss. Att jag sitter och pratar med honom som jag ofta brukade göra. De morgnarna är de morgnar som är jobbigast att vakna upp till, när man öppnar ögonen och inser att allt bara var en dröm.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback