Senaste Inlägg

Semester-fredag

Ringde Kicki och undrade om vi skulle ta en tur till stan....

Kent och Kicki girade in på parkeringen några nanosekunder senare ;)
De var "på" en stadstur...

men Evis det styrande lilla livet, ringde och upplyste oss att det var nog inte så bra med en tur till stan för hon hade bestämt att vi alla skulle infinna oss på Löran, för middagsintag..så det var bara för oss att vända... men, men...hur stoppar man ett shoppingsug...det gör man inte!!!!

 

VI kastade oss runt i affärerna tog nån minuts paus och fikade...de förstod inte varför vi var så liten i maten när vi kom till Löran...förstår inte det heller...;)....sen körde Kent som en blådåre, hämtade, släpade in Kenneth i bilen och drog ner till Löran....bara...30 min försenad...hahaha....




Jag..JAG....JAG...åt mussla....alltså inte sån som ni tänker på nu...utan riktig mussla......ni som känner mej fattar vad jag menar...........=O

Jens deppad som vanligt när han ska betala...



Innan vi for hemåt ville Kenneth visa vilken MAN han är genom att skrämma några kor....om jag blev imponerad...tja...stor o stark....;)



Sen när vi kom hem gick Kenneth och grävde en grop..om det var en grav till mej...som hånat honom för ko-skrämning eller för att ytterligare visa sig vilken man han är.....kan man bara gissa...den som lever får se.......



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback