Senaste Inlägg

Vecka 32

Alldeles för fort passerade 1:a veckan på jobbet efter semestern..från att ta hand om ungar...eller ja vuxna ungar...till
bärplockning...eller skövling som Kenneth påstår att jag gör när jag totalrensar buskarna.......





Ingenting i världen kan få Kenneth på gladare humör än när han fått skördat det han odlat....



Helgen bestod av ett lååååååångt festande med start hos Nordlanders.....funderade varför jag hade träningsvärk i magen dagen efter....jag hade ju inte gjort sittups eller något liknade den här veckan...egentligen inte senaste månaden...eller var det senaste året...nja snarare senaste 10 åren..men, men...det var ju för allt skrattande...otränad..kanske..hmmm..väldigt trevligt iaf, med alltid god mat hos dem, och väldigt god stämning. halv Ausissarna Erikssons bidrog starkt till min träningsvärk....
Väldig trevlig afton!!!



Lördagen bestod i att först försöka få liv i Kenneth...frampå eftermiddagen hördes ett gnyende från sängkammaren..jag förstår inte varför han inte var pepp på att ladda om inför drakbåtsfestivalen...men efter mycket gnäll så kom han igång..

Lindströms och Ersson var "På" sen kom det annat löst folk i de vuxna ungarna som tyckte det var större drag med oss....eller var det ett tillfälle till gratismat på resturang..hmm

...men vi blev inte av med dem så kanske.....Vi höll nästan på att bli portförbjudna på restuarangen när ungarna hotade varandra med kniv och Jens försökte gnälla inför personalen...som drog därifrån när de väntat länge nog på att Jens skulle säga ngt men Jens hade fått afasi och inte ett vettigt ord kom ur hans mun...
men men...det är som vanligt...snart portförbjudna i hela staden....
tur att vi kunde fortsätta hemma hos Lindströms =D







0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback