Senaste Inlägg

Fika, fika, fika....

Smaskigt värre när Evis och jag var och åt vår veckolunch på charm i går, Kicki Fanny, Kenneth, Johan o Ida kände lukten av trevlig stämning och gjorde oss sällskap, innan min shopping runda kunde ta fart.


Vet inte om det var doften eller om han grät av att måste ha öppnat plånisen!!!



Iaf följde lördagen av en kall......




....vintrig dag med fika.......



Evis ville inte att jag skulle lägga upp bilden då hon tryckte i sig 350 kalorier, så jag klippte bilden och la upp inte den fullskaliga för att göra som hon sa utan en del av den......



Så ser ni vad de och Kenneth var onyttiga medans jag nöjde mej med en gurkbit..;)



Säger bara: Tur att bilden inte visar hela rummet!!!

Tvinagde Kenneth och min vackra, kalla :( mersa på en åk-tur innan det började snöa igen...



Tyvärr kommer verkligheten i kapp en i bland så hem och städa innan nästa fika......:)




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback