Senaste Inlägg

Ahh...älskade, Fasansfulla, Stockholmo!

Efter två "dödslitsamma" arbetsdagar i Stockholm, som bestod i att gå på stand up club och gå på Grönan och shoppa med ungdomsgruppen Cookies,






så fanns bara ett att göra! Förlänga vistelsen i Stocholm med den lilla värnlösa varelsen, Cilla.
Värnlös och värnlös efter att vi oupphörligt surrat hela kvällen och hela natten så skulle man få nån timmes sömn innan man släppte lös shoppingkrafterna, hos Cilla och Mark i deras lägenhet i Stockholm!




Efter att Cilla hotat Mark till ett liv i fruktansvärda plågor om han inte bäddade gästsängen åt mig innan vi behagade dyka upp efter en alldeles förnöjsam stund på resturangen, så tvingades han inta liggläge för att inte störa i vårat "Tjejsnack"

Förövrigt skulle han upp till jobbet kl halv sju, men det tog inte vi ngn hänsyn till utan stormade in i lght och flabbade högt och ljudligt!


Men den värnlösa lilla varelsen "Cilla" Väckte kvarteret med ett VRÅLANDE i dödsångest....å, där trodde man att man skulle få ligga likt en prinsessa i allsköns ro....men, men, vad man bedrog sig!!!! 

 

Vet inte om det är ngn ritual men Cilla stod och kastade mjölk omkring sig i köket,




och dessutom skulle jag inte få lämna lght om jag inte intog något sorts gift Mark hade med sig från Australien.



CIlla påstod att det var ngt man hade på smörgåsen....(Jag tror att jag blev drogad, för min shoppinglust kom inte i gång....RYSNINGAR) handlade endast en fotkedja o en topp.........Tänk om jag är förstörd för evigt....Ät inget hos Mark o Cilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


1 Kommentarer

Postat av: Cillus den 2010-06-07 @ 23:59:52
http://annacecilia747.blogg.se/

ÄNTLIGEN fick jag tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid att läsa din blogg!! Ha ha haaaaaaaaaaaaa din toka! Men du, jag saknar dig fast du är så galen! Kom tillbaka så ska du få lite mer Veggiemite säger Mark! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback