Senaste Inlägg

Fån Belos till födelsedagsfirande....

Jaha..nu är det kört för en annan nu är det inte bara hemmet man ska göra i ordning, nu ska man vara behjälplig med Kenneths leksaker å, som t ex Belosen!!!!



Förutom det MÅSTE man ju göra påsk hemma å...



Sällskap till ungarna.:)......



Födelsedagsfirande...Kicki fyller 53........då får man goooofika :)



Måste bara lägga ut...kolla in präktiga storasysters Ann-Maries min!!!!!!



Alla som känner henne vet att hon tänkte "Vad ni håller pååå"



Vet inte om det är svartsjukan eller Kenneths ålderssynfel som gör denna bild?????



Kolla in vad Kicki o Kent verkar tycka att det är trevligt när Ann-Marie pratar....



Dags att gå hem kanske......

Förutom det trevliga fikat måste jag lägga in lite bilder på Matildas ungar som Ann-Marie var barnvakt åt...De är ju som sagt såååååååååååååååå LUGNA så....efter man hört talas om dessa barn som är intill döden så ooootroligt stillsamma att nästa steg är medvetslöshet....Här Matilda får du se verkligheten! ;)
 HAHAHAHAHAAHAHAHA..............................




4 Kommentarer

Postat av: Matilda den 2010-03-30 @ 21:36:39
http://annamatildas.blogg.se/

hhaahaaaa vilka roliga bilder :]

Ja de små kan minsann leva rövare!

Postat av: Kenneth den 2010-03-31 @ 23:44:44

Vemyringar, det är vad dom är.

Postat av: Cillus den 2010-04-02 @ 03:56:39

Ha ha haaaaaaaaaaaa, jag tror jag skrattar ihjäl mig!! Och vilka fina bilder! Kram

Postat av: Maria den 2010-04-03 @ 11:47:50
http://www.hoyaliv.se

Himmel vad Ann-Marie och mamma har blivit lika varandra...

Kram Malin, hoppas att du har det bra!

/ Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback