Senaste Inlägg

Vår....

Från utslagna vitsippor, flyttlass,och allt annat under en väldigt hektisk tid får bilderna tala för sig själv....och till vissa gnälliga personer om att jag gör sega uppdateringar....SKAFFA en blogg själv får ni se hur lätt det är att hinna ;)....(Tycker om er ändå, även om ni kan vara ett pain in the ass :) )



Kenneth har lackat om min cykel från rosa till Mersedesvit =) Me like =) Mina två pärlor...


Sen har vi stuckit in flyttlass med hjälp av Jesse åt Mia till hennes nya bostad....



Har fikat..ute :)



Har varit på systermiddag och firat Lena...hmhm....år :)
Kan tyvärr inte återge ngt av samtalet, alldeles för avslöjande och intimt men alla på resturangen hörde vad vi sa eftersom både Lena, Ann-Marie och jag hör dåligt så det var ett VRÅLANDE utan dess like.



Först äääääändlööös shopping (Tyckte det var ändlös eftersom jag var VRÅLHUNGRIG.....)



Kenneth och jag var på ngn sorts trädgårdsmässa i Umeå där Kenneth var föreläsare...
Då passade jag på att shoppa igen  :) Fast jag varit både i sthlm och shoppat med systrarna samma vecka :)



Mysigt på kvällen när vi var ute på krogen och åt....sen...sånt som bara kan hända mej......fastnade i en ställning när jag skulle räta ut ryggen efter en natt i alltför mjuka sängar.....så.......tur var att Kenneth då var inne på rummet...för jag hade annars legat kvar där....ni kan tro att han fick sej ett gott skratt när han fick hjälpa mej upp..




Sen när vi kom hem blev det våreldning på arrendet....


1 Kommentarer

Postat av: Maria den 2010-05-06 @ 08:54:08

Vad kul att få se bilder från restaurangbesöket :-)

Men jag tycker att någon fattas.... moi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback